FisseFisseFezFez
FisseFisseFezFez
Home | Profile | Register | Active Topics | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 De 5 shows
 En sang fra de varme lande
 Andre der har været inde og se showet?
 New Topic  Reply to Topic
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 14

Luna
Senior Logemedlem

1723 Posts

Posted - 17/01/2008 :  16:42:44  Show Profile  Click to see Luna's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja.. hehe de ville nok blive lidt irriterede hvis de skulle pakke op midt i det hele :D

Luna

Sangen: 8 MARTS!! 1. række..!
Go to Top of Page

Alkazahr
Logemedlem

544 Posts

Posted - 18/01/2008 :  11:08:37  Show Profile  Click to see Alkazahr's MSN Messenger address  Reply with Quote
Er enig med søster malli. Vil også selv se frem til noget godt, det er trist når det hele er forbi

Men ja, det kunne det da helt sikkert, men så skulle det jo være noget der ikke kunne gå i stykker. Men tror nu ikke de ville blive særlig begejstrede for at blive afbrudt. Men ja man kunne da gå bag scenen bagefter. Tror bare det er temmelig svært, tror der er størst chance for sådan noget til premieren. Men det kunne da bestemt være sjovt hvis man kunne. Syntes bare selv at jeg havde kigget sådan lidt ruindt, men kunne ikke finde ud af hvor de opholdt sig . Ellers ville jeg nu gerne have haft en autograf.

Kommer tid kommer åbenhed, og kommer åbenhed kommer vi også til tiden
Go to Top of Page

Luna
Senior Logemedlem

1723 Posts

Posted - 18/01/2008 :  14:22:49  Show Profile  Click to see Luna's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg vil prøve at se om jeg kan..

Luna

Go to Top of Page

søster malli
Senior Logemedlem

1355 Posts

Posted - 18/01/2008 :  14:51:38  Show Profile  Click to see søster malli's MSN Messenger address  Reply with Quote
Alkazahr, du kan skrive til dem , kan ikk huske emailen lige nu, men en af mine venner skrev til dem og sagde jeg var stor fan men manglede deres autografer, så svarede de tilage og sendt ham et kort med deres autografer på og så gav han mig det
men self feder at få det af dem

søster malli
Go to Top of Page

Luna
Senior Logemedlem

1723 Posts

Posted - 18/01/2008 :  15:05:27  Show Profile  Click to see Luna's MSN Messenger address  Reply with Quote
cool :D

Luna

Go to Top of Page

søster babe
Spandbærer

52 Posts

Posted - 19/01/2008 :  23:09:37  Show Profile  Click to see søster babe's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg fik henriks mail fra en og så skrev jeg at jeg gerne ville ha deres autografer for jeg var en kæmpe fan 2 uger efter fik jeg autografer af dem med posten

skal du vælte øl skal du vælte øl skal du vælte mandens øl
Go to Top of Page

Luna
Senior Logemedlem

1723 Posts

Posted - 20/01/2008 :  14:58:08  Show Profile  Click to see Luna's MSN Messenger address  Reply with Quote
Sejt :D

Luna

Go to Top of Page

Tabitha
Aspirerende logemedlem

18 Posts

Posted - 07/02/2008 :  20:24:01  Show Profile  Click to see Tabitha's MSN Messenger address  Reply with Quote
SNYD ! Jeg vil også skrive til dem ! (Jeg er slet ikke misundelig............ Faktisk så er jeg meget misundelig)

En Sang fra De Varme Lande. d.22 februar i Falkoner Salen :D
Go to Top of Page

Luna
Senior Logemedlem

1723 Posts

Posted - 09/02/2008 :  21:45:06  Show Profile  Click to see Luna's MSN Messenger address  Reply with Quote
:P Jeg har alle deres autografer på en Rich's æske..! :D

Luna

Go to Top of Page

Tabitha
Aspirerende logemedlem

18 Posts

Posted - 10/02/2008 :  12:04:35  Show Profile  Click to see Tabitha's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvor er du bare heldig Luna :D... Bare det var mig ..

En Sang fra De Varme Lande. d.22 februar i Falkoner Salen. Række 16 :D
Go to Top of Page

søster malli
Senior Logemedlem

1355 Posts

Posted - 10/02/2008 :  18:55:37  Show Profile  Click to see søster malli's MSN Messenger address  Reply with Quote
egentlig sjovt at kendte bare kan skrive deres navne og så går folk amok hehe

søster malli
Go to Top of Page

Tabitha
Aspirerende logemedlem

18 Posts

Posted - 10/02/2008 :  19:36:25  Show Profile  Click to see Tabitha's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja... hehe..

Go to Top of Page

Krigeren
Spandbærer

42 Posts

Posted - 10/02/2008 :  20:23:49  Show Profile  Click to see Krigeren's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jep, sjovt som folk kan gå amok over et navn på en lap papir, bare fordi det er en bestemt der har skrevet sit eget navn
Har dog aldrig selv været autograf typen, så vil jeg enten hellere have en snak, knus eller billede.
(men gør aldrig som jeg gjorde engang, jeg var backstage efter en dansk musical, og ventede på en bestemt og han var langsom til at gøre sig færdig. Først kom jeg til at slukke lyset, så samtlige skuespillere lagde mærke til mig, derefter vil jeg gå ud af rummet for at se hvor ham jeg ventede på blev af og selvfølgelig støder jeg ind i en anden skuespillere der er tæt på at falde. Det ikke al opmærksomhed der er sjov )
Go to Top of Page

søster malli
Senior Logemedlem

1355 Posts

Posted - 10/02/2008 :  21:08:57  Show Profile  Click to see søster malli's MSN Messenger address  Reply with Quote
lol det er sjovt at tænke tilbage på men det var nok mega pinligt

søster malli
Go to Top of Page

Luna
Senior Logemedlem

1723 Posts

Posted - 12/02/2008 :  22:33:03  Show Profile  Click to see Luna's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja uha!! Hvme var der?

Luna

Go to Top of Page

Luna
Senior Logemedlem

1723 Posts

Posted - 12/02/2008 :  22:33:54  Show Profile  Click to see Luna's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hov..

Jeg ville skrive 'HVEM'

Luna

Go to Top of Page

Krigeren
Spandbærer

42 Posts

Posted - 16/02/2008 :  13:18:57  Show Profile  Click to see Krigeren's MSN Messenger address  Reply with Quote
Søster Malli, Det var faktisk rigtig pinligt, jeg behøvede ikke lige opmærksomhed der, da nogle af dem jeg ikke kendte, nok i forvejen undrede sig over hvad jeg lavede backstage..

Luna, jeg vil helst ikke nævne navne
Go to Top of Page

Luna
Senior Logemedlem

1723 Posts

Posted - 16/02/2008 :  14:23:53  Show Profile  Click to see Luna's MSN Messenger address  Reply with Quote
Okidoki..

Luna

Go to Top of Page

søster malli
Senior Logemedlem

1355 Posts

Posted - 18/02/2008 :  18:01:14  Show Profile  Click to see søster malli's MSN Messenger address  Reply with Quote
krigeren kan jeg godt forstå men heldig du kom backstage

søster malli
Go to Top of Page

Tabitha
Aspirerende logemedlem

18 Posts

Posted - 22/02/2008 :  16:05:18  Show Profile  Click to see Tabitha's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jubiii.... I aften skal jeg ind og se showet :D :D !!

Go to Top of Page
Page: of 14 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
Jump To:
FisseFisseFezFez © 2003 FisseFisseFezFez.dk Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000