FisseFisseFezFez
FisseFisseFezFez
Home | Profile | Register | Active Topics | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 De 5 shows
 En sang fra de varme lande
 Andre der har været inde og se showet?
 New Topic  Reply to Topic
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 14

agent 007
Logemedlem

411 Posts

Posted - 24/05/2007 :  22:38:14  Show Profile  Click to see agent 007's MSN Messenger address  Reply with Quote
Aik jo det kan nemlig bliver en sand snestorm.. :D haha

Jakali øs: Du skal bare glæde dig.. husk iltmaske.. For det er dælme svært at få luft.. haha

Den der ler sidst.... er langsomt opfattende!
Go to Top of Page

Søster-jakali øs
Senior Logemedlem

1155 Posts

Posted - 05/06/2007 :  15:03:45  Show Profile  Reply with Quote
Hehe. Hvis det ender med jeg dejser om af grin, må jeg have didrik til at benytte hånd-til-næse metoden!

Søster-jakali øs
------------------
Jamen Grethe, har du slet ikke lagt mærke til at vi er rejst her over til Amerika sammen med Didrik? Næ, jeg går altid glip af det bedste når jeg er ude at lave kaffe!
Go to Top of Page

agent 007
Logemedlem

411 Posts

Posted - 05/06/2007 :  21:11:31  Show Profile  Click to see agent 007's MSN Messenger address  Reply with Quote
haha... Ja så kan du ligge og jamre dig af grin.. *gg*

Go to Top of Page

Omar mama
Spandbærer

76 Posts

Posted - 28/06/2007 :  00:03:28  Show Profile  Click to see Omar mama's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja jeg har også været inde og se det... Men på grund af min mor så jeg kun 2. akt så er lidt ked... Elsker de hærlige brødre... Blev rød i hoved på grund af at Omar papa kiggede mig i øjnene mange gange i løbet af andet akt. Og bag efter showet stod jeg i to timer bare for at få autografer... Men det var det vær for fik kram af alle fire pluds søren kyssede mig rigtigt denne gang... Var ved at dåne... Men hvad, hvad gør man ikke for autografer...

-------------------------------
Så er der håb for mig alligevel
Go to Top of Page

Søster Majet-søt
Logemedlem

519 Posts

Posted - 28/06/2007 :  00:52:03  Show Profile  Click to see Søster Majet-søt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvis du er blevet kysset rigtigt af en vis Hr. Pilmark, så vil jeg råde dig til ikke at oplyse dit opholdssted til nogen herfra... Du vel nødig have din bopæl rendt over ende af en masse misundelige piger? ;) Jeg er ikke selv en del af den gruppe, men jeg har noteret at andre hunkøn herinde er.

- Søster Majet-søt

Århundredets Yndlingspublikummer og den første af slagsen!
Go to Top of Page

Alkazahr
Logemedlem

544 Posts

Posted - 28/06/2007 :  15:41:21  Show Profile  Click to see Alkazahr's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hold kæft du er heldig man.. Ville jeg sku osse gerne opleve.. Håber de giver autografer når jeg skal op og se dem da.. Ville blive vildt glad hvis jeg bare kunne få et kram af Søren Pilmark.. Er meget misundelig på dig.. Krydser fingre for at jeg er ligeså heldig.. Hvilken række sad du på??

Det er fordi jeg ikke er nogen mand.. Hvad skal du lave i aften?
Go to Top of Page

Alkazahr
Logemedlem

544 Posts

Posted - 28/06/2007 :  15:41:53  Show Profile  Click to see Alkazahr's MSN Messenger address  Reply with Quote
Giver de autografer hver gang de optræder??

Det er fordi jeg ikke er nogen mand.. Hvad skal du lave i aften?
Go to Top of Page

agent 007
Logemedlem

411 Posts

Posted - 28/06/2007 :  21:11:23  Show Profile  Click to see agent 007's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det gjorde de ikke da jeg var derinde. :(

Typisk.. -.-

:'(

Go to Top of Page

Omar mama
Spandbærer

76 Posts

Posted - 28/06/2007 :  23:48:28  Show Profile  Click to see Omar mama's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg kan meddele at jeg stod i to timer ved skuepliller indgangen... Der kommer de ud... Og man skal bare spørge pænt... De havde ellers travlt men spørg pænt så går det vel... Men nej de giver elles ikke autografer... Og tak for advarslen Søster Majet-søt... Og undskyld hvis jeg fornærmer nogle med det men når man spørger om jeg havde været inde og se dem, elsker jeg bare og give detaljer... Sorry... Men håber for dig Alkazahr at du får hvad du vil...

Mvh Omar mama..

----------------------------------------
Så er der altså håb for mig alligevel???
Go to Top of Page

Omar mama
Spandbærer

76 Posts

Posted - 28/06/2007 :  23:53:54  Show Profile  Click to see Omar mama's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg sad på første række lige i midten... Så der var god udsigt... Især da kære Omar Papa var i dejlig tøj 2.akt. kan jeg sige... Sorry...

Og jeg skal intet i aften... hehe... Men til lalandia på lørdag..

----------------------------------------
Så er der altså håb for mig alligevel???
Go to Top of Page

Søster-jakali øs
Senior Logemedlem

1155 Posts

Posted - 02/07/2007 :  13:14:47  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by agent 007

Jakali øs: Du skal bare glæde dig.. husk iltmaske.. For det er dælme svært at få luft.. haha

Jeg så showet i koncertsalen sammen med Aik, og det var bare hammer-skægt!
Jeg fik faktisk næsten brug for en ilt-maske! Showet var super fedt og jeg skreg af grin, men det var ikke så meget derfor. Jeg fik det ret underligt under showet, og havde det faktisk som om jeg skulle dejse om, gulvet "bevægede" sig. Måske jeg bare havde glemt at drikke nok inden showet?.....(altså vand og deslige, IKKE alkohol;-) hehe

Specielt var det super sjovt i åbningssketchen da Asger kom med et guldkorn, som vidst ikke var aftalt på forhånd, men hold kæft det var godt sagt! (kan ikke sige hvad det var, da der jo stadig er nogen som ikke har set showet, men det var fandme sjovt! (og Aik, du ved hvad jeg tænker på!

Vi fik mødt Henriks datter, hun er super sød at snakke med, det må jeg sige:-)
Fik desværre ikke mødt sønnerne, og det er jeg lidt ked af, håber det sker en anden gang! hehe

Søster-jakali øs
------------------
Gå ikke over scenen, der kommer kunst!
Go to Top of Page

Aik An Buhki
Senior Logemedlem

1327 Posts

Posted - 02/07/2007 :  15:58:38  Show Profile  Click to see Aik An Buhki's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg fandt aldrig ud af, om du kunne høre mit grin? :p

Jeg lagde godt mærke til, at der er flere ting, der er lavet om i forhold til premieren - men der var vist flere, end jeg lagde mærke til, i hvert fald efter hvad jeg kunne forstå på Henriks datter. Jeg glæder mig allerede til jeg skal se det sammen med min mor til august :)

Aik

----------------------
Selv om man er lille, kan man godt komme op at stå
Go to Top of Page

Søster-jakali øs
Senior Logemedlem

1155 Posts

Posted - 02/07/2007 :  18:55:49  Show Profile  Reply with Quote
Jeg tror måske godt jeg kunne høre det ind i mellem, men der kan selvfølgelig være andre end dig der har et karakteristisk grin:-)
(jeg synes faktisk du har et skønt grin!, så ved du det:-)

Søster-jakali øs
------------------
Go to Top of Page

Aik An Buhki
Senior Logemedlem

1327 Posts

Posted - 03/07/2007 :  09:26:36  Show Profile  Click to see Aik An Buhki's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jamen af hjertet tak - det samme mener Henriks datter vist, hehe.

Bare for at snakke om noget andet: er I KLAR OVER, hvor belastende det er, når det normalt tager 47 minutter at komme på arbejde med toget, og toget så er 50 minutter forsinket? Det er gooooooooodt nok træls!! (så er det ikke grinet man hører *g*)

Aik

----------------------
Go to Top of Page

Søster-jakali øs
Senior Logemedlem

1155 Posts

Posted - 04/07/2007 :  12:57:45  Show Profile  Reply with Quote
Ja, jeg har en lille anelse om det faktisk! hehe

Søster-jakali øs
------------------
Go to Top of Page

søster babe
Spandbærer

52 Posts

Posted - 28/07/2007 :  23:44:28  Show Profile  Click to see søster babe's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg skal ind og se showet den 14 sep og den 6. nov og jeg glæder mig når jeg har hørt lidt om..
hvad asger gør med numsen popkorn og ´Rudolf glæder mig...yasirfirdosirfem rart at vide at jeg ikke
er den eneste der IKKE er voksen som skal se det...

søster babe...

der er ikke noget der er så skidt at det ikke skal tøres op
Go to Top of Page

agent 007
Logemedlem

411 Posts

Posted - 05/08/2007 :  18:44:12  Show Profile  Click to see agent 007's MSN Messenger address  Reply with Quote
Søster babe: Rigtig god fornøjelse i hvert fald :)
Du griner af det hele natten, nogle billeder bliver bare plantet på nethinden.. :)

Go to Top of Page

søster banzar kulzut
Logemedlem

275 Posts

Posted - 05/08/2007 :  18:47:29  Show Profile  Reply with Quote
jeg er heller ikke voksen og jeg skal også ind og se det søster babe.

banzar kulzut

intet er så skidt at det ikke skal tøres op!
Go to Top of Page

Aik An Buhki
Senior Logemedlem

1327 Posts

Posted - 06/08/2007 :  10:22:47  Show Profile  Click to see Aik An Buhki's MSN Messenger address  Reply with Quote
Vil nogen være venlig at definere "voksen" her? ;)

Aik

----------------------
Go to Top of Page

søster banzar kulzut
Logemedlem

275 Posts

Posted - 06/08/2007 :  14:27:07  Show Profile  Reply with Quote
altså under 18 aik.

banzar

så hold mig for fanden jeg går besærk nu!
Go to Top of Page
Page: of 14 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
Jump To:
FisseFisseFezFez © 2003 FisseFisseFezFez.dk Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000