FisseFisseFezFez
FisseFisseFezFez
Home | Profile | Register | Active Topics | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 De 5 shows
 En sang fra de varme lande
 Andre der har været inde og se showet?
 New Topic  Reply to Topic
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 14

agent 007
Logemedlem

411 Posts

Posted - 14/04/2007 :  23:44:08  Show Profile  Click to see agent 007's MSN Messenger address  Reply with Quote
ihh, hvor er det show genialt..

nøj lå flad af grin i 3 timer med kun 15 min pause, (mener jeg).. Jeg trak næsten ikke vejret

Det show skal helt klart købes så hurtigt som muligt til samlingen når den kommer ud..

sad på 4 række, i glassalen, så det var passende at gå en tur i tivoli med fezzen frit fremme.. :)

men hvor er det fantastik skruet sammen, og selveste Pilmark brød flere gange i grin, under showet, hvilket gjorde det endnu sjovere..

hvor er jeg glad, sikke et show, håber de blive ved..

hvad fik I ud af showet?

Den der ler sidst.... er langsomt opfattende!

Alkazahr
Logemedlem

544 Posts

Posted - 16/04/2007 :  12:25:11  Show Profile  Click to see Alkazahr's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tror ikke de laver flere shows, for da Søren Pilmark selv var inde i Go'aften Danmark sagde han at det var sidste gang han gik på scenen.. Men håber da selvfølgelig på det.. Kan desværre ikke prale af at have set showet.. Men skal også helt klart have det købt når det udkommer..

Han stod klar i kulissen uha uha, da hun viste ham "vejen" og de stak af
Go to Top of Page

broder-kjaer
Spandbærer

77 Posts

Posted - 16/04/2007 :  13:29:22  Show Profile  Click to see broder-kjaer's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja den DVD skal 100 % købes den dag hvor den udkommer. På baggrund af de mange positive anmeldelser må det show være genialt.
Bare utroligt bittert skulle vente helt til september med at se det live.. Synes at tiden begynder at gå langsomt.

FisseFisseFezFez
Broder Kjaer
Go to Top of Page

Aik An Buhki
Senior Logemedlem

1327 Posts

Posted - 16/04/2007 :  13:32:13  Show Profile  Click to see Aik An Buhki's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tro mig - showet ER genitalt! *ehm - noget!*

Hvad jeg fik ud af showet? Ondt i maven af grin i hvert fald, det er helt sikkert!

Alkazahr - sidste gang han gik på scenen? Den bemærkning synes jeg ikke jeg har hørt ham sige?

Aik

----------------------
YAWSER for en Yankie Bar!
Go to Top of Page

agent 007
Logemedlem

411 Posts

Posted - 16/04/2007 :  14:10:55  Show Profile  Click to see agent 007's MSN Messenger address  Reply with Quote
broder-kjaer: æv, ja der er et stykke tid til..Men bare vent du vil IKKE fortryde det..

Alkazahr: sidste gang.. :S, har jeg ikke hørt ham sige.. men æv hvis det er rigtigt..

Go to Top of Page

Ford Uforlidt
Senior Logemedlem

1107 Posts

Posted - 17/04/2007 :  13:06:04  Show Profile  Reply with Quote
Jeg har været inde og se showet... Men som mange andre herinde har jeg desværre ikke de journalistiske færdigheder til at lave en ordentlig fortælling. for en aften som den jeg havde da jeg var inde og se dem, kan ikke nedskrives.... Det skal opleves....

Broder Ford Uforlidt

-------> Nedtællingen er slut....
Go to Top of Page

Alkazahr
Logemedlem

544 Posts

Posted - 17/04/2007 :  14:30:58  Show Profile  Click to see Alkazahr's MSN Messenger address  Reply with Quote
Da han var i interviewet ved jeg i hvert fald han sagde at det var sidste gang han tog dem med på scenen.. men ved ikk om det holder stik

Go to Top of Page

Søster Majet-søt
Logemedlem

519 Posts

Posted - 17/04/2007 :  14:47:40  Show Profile  Click to see Søster Majet-søt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det kan ikke have været ironisk? På den der "nu spiller jeg opdragende far" agtige måde?

*håber*

- Søster Majet-søt

Århundredets Yndlingspublikummer og den første af slagsen!
Go to Top of Page

Aik An Buhki
Senior Logemedlem

1327 Posts

Posted - 17/04/2007 :  14:50:10  Show Profile  Click to see Aik An Buhki's MSN Messenger address  Reply with Quote
Måske HAN ikke tager dem med på scenen - men jeg tror de tager HAM med på scenen ...... der er da stof til et par shows mere, Nordpolen som nogen har luftet, og så måske noget med russere? ;)

Aik

----------------------
Go to Top of Page

Alkazahr
Logemedlem

544 Posts

Posted - 17/04/2007 :  18:39:40  Show Profile  Click to see Alkazahr's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja har osse tænkt på at de kunne tage Nordpolen.. Den er der trods alt stadig.. så kunne de da bruge den afskyelige snemand.. Ved ikke hva der ellers kunne være at tage af.. De har jo lavet isbjørnedans.. Måske noget med eskimoer.. Håber rigtig meget på at de laver et show mere.. Der er jo heller ikke nogen der siger at det skal have et bestemt tema.. Men det med russere ville jeg sku gerne se..

Go to Top of Page

agent 007
Logemedlem

411 Posts

Posted - 19/04/2007 :  15:32:28  Show Profile  Click to see agent 007's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tilslutter mig Aik An Buhki, Jeg tror at de andre sønner tager HAM med op på scenen.

Jeg er sådan set ligeglad med emnet, for lige meget hvad de laver (også hver for sig) er de simpelthen alt for gode..

Alkazahr: Julemanden *GG*

Go to Top of Page

Alkazahr
Logemedlem

544 Posts

Posted - 19/04/2007 :  15:53:40  Show Profile  Click to see Alkazahr's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nåårh ja.. Den havde jeg ikke lige grejet..

Go to Top of Page

agent 007
Logemedlem

411 Posts

Posted - 19/04/2007 :  21:53:44  Show Profile  Click to see agent 007's MSN Messenger address  Reply with Quote
Julemanden i hofteholder haha..

nej undskyld fik lige et besynderligt billede inde i mit lille hovede.. haha

Go to Top of Page

Aik An Buhki
Senior Logemedlem

1327 Posts

Posted - 19/04/2007 :  23:39:53  Show Profile  Click to see Aik An Buhki's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jaaaaaaaaaaaah genial idé - Niels Olsen som julemand uden bukser på!! *ligger fuldkommen FÆRDIG af grin ind over skrivebordet*

DEN må de sq da kunne bruge til noget?!

Aik

----------------------
Go to Top of Page

Alkazahr
Logemedlem

544 Posts

Posted - 20/04/2007 :  15:09:53  Show Profile  Click to see Alkazahr's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja det burde de.. Ville jeg sku gerne se da.

Go to Top of Page

søster malli
Senior Logemedlem

1355 Posts

Posted - 20/04/2007 :  22:56:18  Show Profile  Click to see søster malli's MSN Messenger address  Reply with Quote
rigtig god idé

søster malli
der er intet der er så skidt at det ikke skal tørres op
Go to Top of Page

yassirfir-dosirfem
Junior logemedlem

82 Posts

Posted - 13/05/2007 :  16:32:27  Show Profile  Send yassirfir-dosirfem an ICQ Message  Click to see yassirfir-dosirfem's MSN Messenger address  Reply with Quote
det sjow var rigtig sjovt jeg var inde og se det den 28/3-07 det var rigtig sjovt det der med popcorn ud af røven

jeg er en pige på 13 år jeg elsker at se Ørkenens sønner
Go to Top of Page

broder-kjaer
Spandbærer

77 Posts

Posted - 13/05/2007 :  18:53:20  Show Profile  Click to see broder-kjaer's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by yassirfir-dosirfem

det sjow var rigtig sjovt jeg var inde og se det den 28/3-07 det var rigtig sjovt det der med popcorn ud af røven

jeg er en pige på 13 år jeg elsker at se Ørkenens sønner

Jeg vil foreslå at du fremover ikke røber mere om hvad der sker i showet. Tænk på sidens brødre og søstre der endnu ikke har set showet.

FisseFisseFezFez
Broder Kjaer
Go to Top of Page

agent 007
Logemedlem

411 Posts

Posted - 13/05/2007 :  22:21:04  Show Profile  Click to see agent 007's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nej vi kan først kommentere showet om 1 år eller 2 når de er færdige med at turnere..

Men haha de billede jeg fik af julemanden er sgi svært at slippe igen... hahaha..
og så asger som rudolf, som sk**er snefnug.. *GG* nej undskyld nu skal jeg nok stoppe.. fnis.. haha

Go to Top of Page

Aik An Buhki
Senior Logemedlem

1327 Posts

Posted - 14/05/2007 :  10:28:28  Show Profile  Click to see Aik An Buhki's MSN Messenger address  Reply with Quote
Asger som Rudolf der skider snefnug? Mon ikke det kan blive til en sand snestorm? :D

Aik

----------------------
Go to Top of Page

Søster-jakali øs
Senior Logemedlem

1155 Posts

Posted - 24/05/2007 :  19:34:46  Show Profile  Reply with Quote
Jeg har ikke set showet endnu......men det varer ikke længe! Skal se det d. 26 Juni sammen med Aik, det bliver så fedt! glæder mig helt vildt:-)

Søster-jakali øs
------------------
Jamen Grethe, har du slet ikke lagt mærke til at vi er rejst her over til Amerika sammen med Didrik? Næ, jeg går altid glip af det bedste når jeg er ude at lave kaffe!
Go to Top of Page
Page: of 14 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
Jump To:
FisseFisseFezFez © 2003 FisseFisseFezFez.dk Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000