FisseFisseFezFez
FisseFisseFezFez
Home | Profile | Register | Active Topics | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 De 5 shows
 En sang fra de varme lande
 Ørkenens Sønner anmeldt
 New Topic  Reply to Topic
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Yamoo Hakut
Stortalende mester

1012 Posts

Posted - 05/04/2007 :  07:18:02  Show Profile  Click to see Yamoo Hakut's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja, indtil videre har anmeldelserne jo været så nogenlunde.

Fuck det, de har været helt fantastiske! Jeg har lagt de fem, der i øjeblikket forefindes ud på dette forum, så alle I ørkensøskende også kan få glæde af dem.

Fisse Fisse Fez Fez - og rigtig god læsning!

-Yamoo Hakut

FisseFisseFezFez

Aik An Buhki
Senior Logemedlem

1327 Posts

Posted - 05/04/2007 :  11:52:35  Show Profile  Click to see Aik An Buhki's MSN Messenger address  Reply with Quote
De har været travlt beskæftiget kan jeg se - mange tak for det!

Vi kom sådan til at tænke på Dem undervejs i showet ...... da der fra scenen blev sagt, at "han skal have et skrald kut" :D

Aik

----------------------
YAWSER for en Yankie Bar!
Go to Top of Page

Søster-jakali øs
Senior Logemedlem

1155 Posts

Posted - 05/04/2007 :  12:36:21  Show Profile  Reply with Quote
Takker mange gange for anmeldelserne Yamoo:-)
Efter at have læst den alle, glæder jeg mig super meget til at se showet! (Det gjorde jeg også inden, men NU er ventetiden da slet ikke til at holde ud!;-)

Søster-jakali øs
------------------
Jamen Grethe, har du slet ikke lagt mærke til at vi er rejst her over til Amerika sammen med Didrik? Næ, jeg går altid glip af det bedste når jeg er ude at lave kaffe!
Go to Top of Page

Alkazahr
Logemedlem

544 Posts

Posted - 06/04/2007 :  10:34:22  Show Profile  Click to see Alkazahr's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja, det er dejligt at du har brugt tid på at lægge anmeldelserne herind på siden.. Har nemlig ikke set alle anmeldelserne, men vil meget gerne høre hvordan det er gået dem.. Glæder mig sku også rigtig meget til at se showet nu.. I hvert fald mere end før..

Jeg var stiv i regning og stiv i dansk, men da jeg så også blev stiv i svømning blev jeg smidt ud af skolen..
Go to Top of Page

JossenBD
Aspirerende logemedlem

10 Posts

Posted - 28/04/2007 :  09:34:42  Show Profile  Send JossenBD an ICQ Message  Click to see JossenBD's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har kun læst om dem i bt. også så jeg dem engang i tv-avisen...så hvis nogle af jer har nogle hjemmesider så ville det være rigtig dejligt....smiler
Go to Top of Page

Alkazahr
Logemedlem

544 Posts

Posted - 29/04/2007 :  10:59:45  Show Profile  Click to see Alkazahr's MSN Messenger address  Reply with Quote
Du kan bare gå ind under En sang fra de varme lande.. Der er nogen der har været så flinke at lægge artiklerne ind der..

Han stod klar i kulissen uha uha, da hun viste ham "vejen" og de stak af
Go to Top of Page

agent 007
Logemedlem

411 Posts

Posted - 30/04/2007 :  12:13:01  Show Profile  Click to see agent 007's MSN Messenger address  Reply with Quote
fedt dejligt, at du gad ligge dem ud... :)

Den der ler sidst.... er langsomt opfattende!
Go to Top of Page

Slikmutters Søster
Bladsamler

1 Posts

Posted - 30/04/2007 :  13:06:37  Show Profile  Reply with Quote
SÅÅÅÅÅÅÅ fedt et show skal man da vist lede længe efter i junglen...
Total griner fra start til s(l)ut...
Så showet i lørdags (28/4-07) - idag, mandag er minde kinder og min mave ikke helt på plads endnu efter latterkramperne...

Rigtig god fornøjelse til alle jer, der endnu har det til gode at se showet...

...og det er stegt flæsk med persillesovs...
Go to Top of Page

Aik An Buhki
Senior Logemedlem

1327 Posts

Posted - 02/05/2007 :  10:59:40  Show Profile  Click to see Aik An Buhki's MSN Messenger address  Reply with Quote
Slikmutters Søster, velkommen i Oasen - og vi vil se beviser!! ;)

Aik

----------------------
YAWSER for en Yankie Bar!
Go to Top of Page

broder-kjaer
Spandbærer

77 Posts

Posted - 02/05/2007 :  11:53:30  Show Profile  Click to see broder-kjaer's MSN Messenger address  Reply with Quote
He he havde samme tanke da jeg så navnet :)

Godt at se der er nogen der har bedre fantasi end mig mht valg af navn

FisseFisseFezFez
Broder Kjaer
Go to Top of Page

søster malli
Senior Logemedlem

1355 Posts

Posted - 02/05/2007 :  14:50:59  Show Profile  Click to see søster malli's MSN Messenger address  Reply with Quote
hehe :D velkommen

ja broder-kjaer vi var ikke så opfindsomme

Søster malli
der er intet der så skidt at det ikke kan tørres op
Go to Top of Page

Søster-jakali øs
Senior Logemedlem

1155 Posts

Posted - 04/07/2007 :  13:00:14  Show Profile  Reply with Quote
Jeg er nu meget godt tilfreds med mit ørken navn, selvom jeg heller ikke har været særlig opfindsom. Jeg fandt faktisk først på et rigtig godt et da jeg VAR blevet medlem, og havde skrevet en del indlæg, og så gider man lissom ikke starte forfra (i en lavere kaste, forståes!;-)

Søster-jakali øs
------------------
Gå ikke over scenen, der kommer kunst!
Go to Top of Page

Aik An Buhki
Senior Logemedlem

1327 Posts

Posted - 04/07/2007 :  13:36:54  Show Profile  Click to see Aik An Buhki's MSN Messenger address  Reply with Quote
Blankt indrømmet, jeg måtte have hjælp til at finde på et godt navn. Jeg forsøgte ellers, men jeg er ikke altid god til at tænke kreativt "på kommando", så jeg fik hjælp. Jeg er ganske godt tilfreds og har ikke tænkt mig at skifte.

Søster-jakali øs, prøv evt. at kontakte Kolding Storkreds og spørg, om det er muligt at ændre brugernavn, uden at man bliver trynet ned i en lavere kaste :)

Aik

----------------------
Selv om man er lille, kan man godt komme op at stå
Go to Top of Page

Søster-jakali øs
Senior Logemedlem

1155 Posts

Posted - 04/07/2007 :  22:01:23  Show Profile  Reply with Quote
Ja det kunne jeg jo prøve! hehe, kan bare ikke rigtigt finde ud af om jeg VIL skifte hvis det var muligt, nu har jeg lige vænnet mig til det andet(h) hehe

Søster-jakali øs
------------------
Gå ikke over scenen, der kommer kunst!
Go to Top of Page

Jomfru-Maria
Spandbærer

55 Posts

Posted - 15/07/2007 :  17:56:07  Show Profile  Click to see Jomfru-Maria's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fedt med anmeldelserne. Glæder mig mere og mere til at se showet.
Uanset hvad er de Geniale med stort G!

Nej hør: Jeg ringer...
jeg ringer på Fredag.

Jeg synger, jeg danser. Skal I også se mig skide, hva?!!
nå, Det vil jeg sandelig heller ikke råde jer til.
Go to Top of Page

Alkazahr
Logemedlem

544 Posts

Posted - 15/07/2007 :  20:11:50  Show Profile  Click to see Alkazahr's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja.. De er geniale.. Synes det er nogle rigtig gode anmeldelser.. Kan heller ikke selv vente længere..

Vil det sige du bare har spillet Pikkerup?
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
Jump To:
FisseFisseFezFez © 2003 FisseFisseFezFez.dk Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000