FisseFisseFezFez
FisseFisseFezFez
Home | Profile | Register | Active Topics | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 De 5 shows
 En sang fra de varme lande
 Cairo Amts Ugeblad
 New Topic  Reply to Topic
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 5

Allah Gogangfir
Forum Admin

759 Posts

Posted - 26/03/2007 :  12:29:43  Show Profile  Reply with Quote
Her kan i få et sneak peak af Cairo Amts Ugeblad, som vil være at købe når i skal ind at se showet. Husk at medbringe 2 dinarer.

----------------------
Instant asshole - just add alcohol

Ford Uforlidt
Senior Logemedlem

1107 Posts

Posted - 26/03/2007 :  12:52:18  Show Profile  Reply with Quote
Hvor meget er en dinar i DK valuta?

Broder Ford Uforlidt

-------> Nedtællingen er igang....
Go to Top of Page

Aik An Buhki
Senior Logemedlem

1327 Posts

Posted - 26/03/2007 :  13:26:47  Show Profile  Click to see Aik An Buhki's MSN Messenger address  Reply with Quote
To af de narer - så kommer jeg til at mangle to kolleger :D

Aik

----------------------
YAWSER for en Yankie Bar!
Go to Top of Page

Allah Gogangfir
Forum Admin

759 Posts

Posted - 26/03/2007 :  15:32:10  Show Profile  Reply with Quote
Jeg kender ikke præcist kursen på en dinar, men jeg vil tro at det er omkring en flad 20'er i dkk. Det er dog kun ren spekulation.

----------------------
Go to Top of Page

broder-kjaer
Spandbærer

77 Posts

Posted - 26/03/2007 :  19:49:33  Show Profile  Click to see broder-kjaer's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kan dette blad købes til alle deres shows?
Som i nok kan se er det nye show min debut i logen :)

Broder Kjær
Go to Top of Page

Tyvecuster
Logemedlem

238 Posts

Posted - 26/03/2007 :  20:40:18  Show Profile  Reply with Quote
jamen velkommen i oasen ærede broder-kjaer....

Jamen det vil sige at når vi skal se showet, skal vi bruge alle vores surt opsparede lommepenge på avisen og anned linnet, selv om vi jo gerne stikker hovedet ind i løvens mund når chancen byder sig...

Desuden meddeles det netop nu, at der er uro i jernet.
Go to Top of Page

Allah Gogangfir
Forum Admin

759 Posts

Posted - 26/03/2007 :  21:33:07  Show Profile  Reply with Quote
Jeg mener nu altid at avisen har kostet lidt, og der er masser af andet gejl merchandise at få fingre i, så det er med at ha masser af gysser i lommen...

----------------------
Go to Top of Page

Aik An Buhki
Senior Logemedlem

1327 Posts

Posted - 26/03/2007 :  21:36:36  Show Profile  Click to see Aik An Buhki's MSN Messenger address  Reply with Quote
Avisen plejer at koste en tyver, ja - og den er så rigeligt pengene værd ;)

Elefant losset i Sinbollah!!

----------------------
Go to Top of Page

Søster-jakali øs
Senior Logemedlem

1155 Posts

Posted - 26/03/2007 :  21:37:28  Show Profile  Reply with Quote
Allah, ved du hvad der ellers vil være at finde i souvenir boden i år?:-)

Søster-jakali øs
------------------
Jamen Grethe, har du slet ikke lagt mærke til at vi er rejst her over til Amerika sammen med Didrik? Næ, jeg går altid glip af det bedste når jeg er ude at lave kaffe!
Go to Top of Page

Søster-jakali øs
Senior Logemedlem

1155 Posts

Posted - 26/03/2007 :  21:42:29  Show Profile  Reply with Quote
Hey, Aik, gider du at være mellem(mad´s)mand for mig igen
sidst var du så venlig at sende nogle ting til mig, og det var bare alle tiders! Håber du vil hjælpe mig igen (mod betaling i kongelig dansk mønt, naturligvis)for når sønnerne kommer til sønderjylland er alt det bedste i souvenirboden ALTID, og jeg gentager ALTID udsolgt!

Søster-jakali øs
------------------
Jamen Grethe, har du slet ikke lagt mærke til at vi er rejst her over til Amerika sammen med Didrik? Næ, jeg går altid glip af det bedste når jeg er ude at lave kaffe!
Go to Top of Page

Aik An Buhki
Senior Logemedlem

1327 Posts

Posted - 27/03/2007 :  09:18:25  Show Profile  Click to see Aik An Buhki's MSN Messenger address  Reply with Quote
Naturligvis vil jeg det - er der andre end Søster-jakali øs der skal have noget med fra souvenirboden? :D

Aik

----------------------
Go to Top of Page

Allah Gogangfir
Forum Admin

759 Posts

Posted - 27/03/2007 :  09:59:45  Show Profile  Reply with Quote
Som jeg har forstået det, bliver der et væld af merchandise at kaste sig over. Fez, skråbånd, Moustache, polo-shirt, nøglesnor, badehåndklæde, plakat, postkort, kaffekop, paraply... og naturligvis Cairo Amts ugeblad. Husk trillebør eller anden form for beholder, til at slæbe det hjem i....

----------------------
Go to Top of Page

Aik An Buhki
Senior Logemedlem

1327 Posts

Posted - 27/03/2007 :  11:34:14  Show Profile  Click to see Aik An Buhki's MSN Messenger address  Reply with Quote
DAMN - jeg vidste det ikke ville være nok med en bette dametaske ..... jeg må hellere finde den store kuffert frem hehe. Jeg satser på Ugebladet, det er et must, poloen kunne jeg godt overveje og så er kaffekoppen nok også på vej med hjem. Paraplyen er på overveje-stadiet - jeg har to i forvejen og bruger dem faktisk aldrig *g*

Aik

----------------------
Go to Top of Page

Tyvecuster
Logemedlem

238 Posts

Posted - 27/03/2007 :  17:48:33  Show Profile  Reply with Quote
aik det er begyndt at udvilke sig hehehe gallakjole fez og rygsæk til alle pakkenellikerne, det må vblive et kosteligt syn

Desuden meddeles det netop nu, at der er uro i jernet.
Go to Top of Page

Søster-jakali øs
Senior Logemedlem

1155 Posts

Posted - 27/03/2007 :  20:00:12  Show Profile  Reply with Quote
Ej hvor lyder det bare godt!!!!
Men du kan vel næppe slæbe alt det hjem, og vi ved jo heller ikke hvad de enkelte ting koster....... ugebladet er et must, sammen med plakaten naturligvis, men paraplyen, kaffekoppen, håndklædet, poloen og nøglesnoren ville heller ikke være af vejen;-) hold op det kommer til at koste i porto! hvordan klarer vi nu den? hmmm

Det kunne være super hvis man kunne se billeder af tingene, inden man køber dem....men det kan man jo ik´, desværre

Søster-jakali øs (der hellere må begynde at spare sammen;-)
------------------
Go to Top of Page

Allah Gogangfir
Forum Admin

759 Posts

Posted - 27/03/2007 :  20:58:28  Show Profile  Reply with Quote
Der er tegninger i Cairo amts ugeblad, men de svarer nok ingenlunde nødvendigvis til hvordan det ser ud i virkeligheden.

----------------------
Go to Top of Page

Søster Majet-søt
Logemedlem

519 Posts

Posted - 27/03/2007 :  21:06:50  Show Profile  Click to see Søster Majet-søt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Årh hvor ser det godt ud!! :D Jeg skal naturligvis have et eksemplar!!

Søster Majet-søt

Der er glad for hun allerede har erhvervet sig en bordeauxrød fez, og derfor ikke skal spekulere på at købe en på TIRSDAG!!!!

- Jeg bukker og nejer
Go to Top of Page

Søster Majet-søt
Logemedlem

519 Posts

Posted - 27/03/2007 :  21:09:01  Show Profile  Click to see Søster Majet-søt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Og så så jeg lige listen over ting man kan købe...
Jeg skal HELT SIKKERT have et skråbånd... og en polo kunne man overveje... Moustachen tegner jeg selv hvis nødvendig - og jeg gør det så den ligner på en prik! (eller... på en streg, faktisk)

- Jeg bukker og nejer
Go to Top of Page

Yamoo Hakut
Stortalende mester

1012 Posts

Posted - 27/03/2007 :  22:29:45  Show Profile  Click to see Yamoo Hakut's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så snart I brødre og søstre, der er så stangheldige at skulle se showet før mig (21. april) har en liste og ikke mindst en prisliste, vil I så ikke offentliggøre den her på forummet?

-Yamoo Hakut

FisseFisseFezFez
Go to Top of Page

Søster Majet-søt
Logemedlem

519 Posts

Posted - 27/03/2007 :  22:33:22  Show Profile  Click to see Søster Majet-søt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Med glæde broder Hakut - med glæde!! :D

- Jeg bukker og nejer
Go to Top of Page

Søster-jakali øs
Senior Logemedlem

1155 Posts

Posted - 27/03/2007 :  23:02:58  Show Profile  Reply with Quote
Glimrende forslag Yamoo, og tak til Søster Majet-søt fordi du gider skrive en liste over priserne, det er bare alletiders!
Jeg skal desværre vente helt til september med at se showet, men så kan jeg da glæde mig så længe! hehe
Ps. Det ville heller ikke gøre mig noget, hvis der kom en/flere anmeldelser af showet når I har set det:-)

Søster-jakali øs
------------------
Go to Top of Page
Page: of 5 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
Jump To:
FisseFisseFezFez © 2003 FisseFisseFezFez.dk Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000